Dags att ta det lugnt, eller?

Nu sitter jag i min säng, kom hem för en timme sedan och har hittills bara hunnit äta. Ska ta lite glass tänkte jag,
men inte än.. Utan jag tänker ta glass som en belöning, när jag städat mitt rum och tränat. Att städa mitt rum är ett
evigt projekt, eftersom jag aldrig kommer någonstans och jag hittar saker som är betydligt mycket roligare än att
städa. Men ska få klart rummet senast imorgon, stolt om jag blir klar ikväll.

Jag som hade tänkt att jag kunde ta det lugnt nu när jag kommer hem, men neej inte riktigt. Ska slänga igång
en maskin tvätt, sedan ska jag som sagt städa rummet och efter det blir det lite träning och dusch. Och
avslutar kvällen med B&J och att skriva en grej till tidningen som ska vara klar imorgon.

Men nu ska jag ta och skruva upp volymen och inte ta det lugnt.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: själv tycker jag att hon var snyggare som blond, eller när hon hade riktigt mörkt hår=)

2009-04-21 @ 18:56:31
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback