Alltid i sista minuten...

Nepp, jag sover inte.. Även om jag skulle kunna för länge sedan. Istället sitter jag uppe och känner mig rätt duktig, för nu harj ag anmält mig till ett par olika kurser för hösten. Var ju sista anmälningsdagen idag, den 15e april, men Studera.nu kraschade och därför skulle de hålla anmälningstiden öppen till torsdag den 16e kl. 12.  Men jag hade aldrig hunnit anmäla mig då heller, så jag passade på nu. Även fast det inte var tänkt att jag skulle anmäla mig till något, eftersom jag inte hr en aning om vad jag vill göra . Men valde lite grejer med intresse, behöver ju inte tacka ja till dem om jag skulle få chansen att gå där?

Men nu ska jag sova. Typiskt mig att alltid göra saker i sista minuten.. Borde lära mig att träna bort det någonstans. Någon som vet hur?

Pusspuss god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback