Äääntligen klar med talet!

Nu, klockan 01.04 blev jag äntligen klar med mitt tal! Skrivit allt för hand för jag känner att det är då jag får mest inspiration, kan fokusera och inte göra annat också. Detta kan nog bli jäävligt bra! Ett ämne jag brinner för och jag känner att det kan nog bli mitt bästa tal jag gjort! Känner mig inte nervös alls, men det kanske beror på att jag är extremt trött och börjar bli hungrig?

Nu måste jag sova, ska upp om sex timmar igen. Får se om jag vaknar kl. 03.40 inatt nu också då! Har gjort det ett par nätter i rad nu, känns lite läskigt.

Ska också se till att ta och framföra mitt tal som en av de första imorgon! Det blir mitt mål, så jag inte fegar ut och massa skit och blir sist som vanligt.

Aja, nuu måste jag verkligen sova.
Pusspuss på kinden*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback