Trött efter världens flumdag!

Idag har varit en bra dag, nästan en toppen dag, men itne riktigt. Behövs bara en grej till för att dagen ska bli fullständig, och det är Robin. <3 Så jaa, det är inte en grej precis, men en person. Men annars har det varit en grymt bra dag. Den har varit händelserik och jag har skrattat i princip hela dagen och flummat runt som fan. Jag har som sagt varit på bra humör.

Dagen började imorse med en snooz på ca 40 min, var glad när jag vaknade för jag visste att datorn skulle komma idag. Fast jag var sjukt äckligt trött ändå, men det fick duga, upp och duscha, mysfrukost och promenad till bussen. Sov lite på bussen, var som sagt sjukt trött. Religion, spännande lektion då vi fortsatte att prata om det onda och det goda. vi delades upp i grupper och fick tänka ut massor om Theodicéproblemet, och vi alla kom på massa variernade "lösningar", även fast det kanske inte irktigt finns någon lösning på det hela efterosm inget överrensstämmer med det andra. Men det var kul, intressant som vanligt, speciellt att höra allas åsikter och tankar. OCh det är veerkligen blandat.

På retoriken sedan då, jag tror aldrig jag har skrattat så mycket på en lektion förut. Och fyfan vad vi skrattade. Var ju halvklass och vi i den gruppen skrattade så tårarna sprutade och vi bara tjöt. Speciellt Rasmus, har aldrig sett den sidan av honom, men det var så grymt jävla roligt!! Fler sådana lektioner tack! Ääh fy fan vad vi flummade alltså. Och det höll  i sig resten av dagen, under NKn också som gick ovanligt snabbt. Jobbade ju med Sofia och vi var ju grymma. ;) haha

Hem och väl hemma fanns två paket till mig. Undra vad det kan vara? thihi, så nu ligger jag i sängen, med den i knät och det kännsu nderbart. <3

Puss och kraam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback