Snart drar favoritserierna igång!

Redan nästa vecka drar mina favoritserier igång! Det är Grey's Anatomy och Ugly Betty, som jag frenetiskt följer. Och under de timmarna i veckan som mina favortiprogram går på tv, är fjärrkontrollen min och det är mina heliga timmar. Halva tiden delar jag med mamma, eftersom vi kollar på Grey's tillsammans. Minst två tekvällar blir det i alla fall och det är riktigt mys.

Mycket skratt och mycket tårar, ååh vad jag älskar programmen! Ska börja någon ny serie också, men den känns inte så jätteintressant, kanske lite. Men aah, har ju mina två favoritserier, plus One Tree Hill som jag kollar på över nätet, tills jag fixat resten av boxarna.. Har ju bara säsong 1 på DVD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback