Skönt att mysa med familjen

Det är skönt ibland då man bara kan dra och slappa med nära och kära, som familjen. Så eftermiddagen har spenderats hos Mathias och Helene med mina kusiner, mormor och morfar och deras mormor och morfar. Så det var familjen, visst var inte alla där, men det var mysigt ändå. Mathias fyllde ju 35, så det var lite afternoon tea. Trevligt och gott med massa hembakt bröd och fika.

Satt mest i soffan och gosade med Maximus som alltid hoppar upp i mitt knä när jag är där. Han är för underbar och jag blir bara mer och mer sugen på att ha katt. Fast helst av allt vill jag ha tillbaka min älskade Simson. <3 Men det var mys att ha Musse i knät som kurrade och pussade på mig.

Men skönt var det i alla fall, få komma bort, skämta och prata om massa annat. Och nu ska jag kolla på Parlamentet och få skratta lite till, vilket verkligen behövs nu. Sedan blir det lite flätor i håret.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback