Redan hemma från skolan

Kom hem för ett bra tag sedan, men jag har suttit och diskuterat pengar med mamma och Roger. Är inte speciellt glad idag, utan snarare sur och det beror på vissa mer privata grejer, som handlar just om pengar.. Förstår inte hur denne person tänker och om det ens finns något samvete där just nu!?

Blev inte så länge i skolan idag heller. Tog bussen med Carro kvart över elva ungefär. Sedan stack vi till Hellmans för jag var så sugen på en kaffe latte, så det fick det bli. Rättvisemärkt dessutom! Sedan var det mediekommunikation, där vi inte gjorde något som vanligt. Jag försökte skriva det vi skulle, men det gick verkligen inte! Ingen motivation till något just nu.. Bara trött och arg...!

Men jag ska nog vila lite nu och sedan ska jag städa rummet och hänga med in till stan och handla.

Hoppas ni mår bra i alla fall!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback