Jag kan knappt tro det själv!

Just nu sitter jag i soffan i vardagsrummet och skriver. Känns hur jävla fucking underbart som helst! Kan knappt tro det själv, men jag sitter verkligen här med min nya, alldeles egna laptop. Fy fan vad bra det känns. Bäst är att jag jobbat och tjänat ihop pengarna helt själv, jag kör inte på några inbetalningar alls, utan allt är fixat och klaart! Wooh, webcam har den också. Så nu kan jag och Robin se varandra lite oftare också, haha. Sött.

Ääh fyfan vad skönt det känns. Och det var grymt mycket snyggare i verkligheten också. Så jävla stilren och allt! Skalet är sjukt snyggt, lite mörklila med blommor på, love love. OCh så var den inte så stor som jag trodde den skulle bli. Liten, lätt och smidig. Hur jävla skönt som heelst. Maah, aah fan. KAn inte förklara min lycka just nu! Men den är enorm och jag känner mig så stolt över mig själv, att jag gjort allt detta själv. Jag har klarat mig helt solo, utan att låna pengar, utan att fråga mamma eller pappa. Bara jag, jag jag! Kredit till mig.

Snart äre mat också, ska ladda över lite musik på datorn nu.
Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Värsta underbart!

Sjukt glad för din skull att du äntligen fick din älskade laptop :D

2008-09-18 @ 19:03:31
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback