Jag avskyr att tröstäta men jag gör det ändå

Jag trodde jag sovit bra inatt, att jag sovit så jag slapp vara trött och hängig. Men icke! Jag sover aldrig bra nu förtiden, speciellt inte nu med allt skit runt omkring. Så jag somnade till ett par gånger på svenskalektionen, kändes inge bra.. Men jag har ingen ork i kroppen och min hjärna orkar inte heller med!

Kom hem för en stund sedan, så nu ligger jag i sängen och tröstäter.. Men ska nog ta cykeln upp till Kisäng och bara sätta mig där ett tag... Ta med mig kameran kanske. Men behöver nog försvinna ett tag och bara vara, tänka lite.

Ha det bra allesammans, för nu tar jag cykeln och drar mig iväg.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback