Hur man säger "hämta" på engelska

Nu har jag hunnit med Idol, prata lite i telefon, kollat på tv och So you Think You can Danse, samt lite plugg. Var ett bra avsnitt av Idol, dock är snart auditionuttagningarna över. Det är ju det som är de bästa! Fast jaa, jag ska fan ta och följa Idol denna gång, för nu är det ju riktigt bra artister som är med och jag har ju ett par favoriter.

En rolig sak hände också, som gjorde det till dagens bästa citat! Jag tänker inte nämna vem som sa det, för han/hon tycker det är lite pinsamt, men jag skriver i alla fall. Fast nu efter lite research så var det inte så roligt längre, för det fanns tydligen ett ord som var deträtta. Så jag skiter i det hela, för nu går "vinnar"personen runt och retas istället, haha.


Men nu är det dags för sängen. Är sjukt trött och spänd inför morgondagen. Då får jag äntligen datorn, och nu har jag förmodligen hittat en höst/vinterjacka också! Äääntligen säger jag bara. Mer uppdatering imorgon.

Sov gott och dröm sött allesammans.
xoxo <3

Rejected Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback