Har fått en sporre till körkort.

Idag när jag åkte med Emelie och satt i bilen med henne, så kändes det så jävla sköönt! Det var bara för henne att ta bilen så att vi kunde åka ned till stan. Sådär bara, snabbt och enkelt! Och det peppade på och gjorde att jag fick tillbaka min motivation till att börja köra ordentligt och fixa körkortet. Så nu, om allt går för sig med pengar och sådär, vilket det kommer göra, för nästa lön ska jag bannemig lägga ut på körkortet. Då ska jag se till att fixa körkortet i November!

Så det blev som en liten spark i häcken, och faan vad bra den satt! Nu ska jag se till att dra ut och köra ofta, så jag har allt fast i huvudet, plugga lite teori och grejs också! Tack Emelie för den fina insikten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback