God natt Gott Folk.

Nu är det dags för mig att sova. Ligger givetvis redan i sängen och sådär, var inte så trött när jag la mig, men nu känner jag att ögonen börjar bli tunga. Jag är inte lika ledsen och arg som jag har varit, men jag har pratat lite och kollat på Parlamentet, samt läst Tjuvlyssnat, och då har jag fått skratta lite, vilket behövdes. Ska sova i flätor också, se hur det blir imorgon, spännande. Är så jääkla sugen på långt lockigt hår, men jag funderar samtidigt på att klippa kort igen. Vi får se vad som händer, kanske boka tid hos Carina istället?

Hm, har haft lite blogguppehåll under helgen, men det betyder inte att jag haft en dålig helg. Den har varit riktigt mysig, även fast jag inte mått speciellt bra. Men som Sofia kommenterade tidigare, att man måste uppleva de dåliga sakerna för att sedan uppskatta de bra sakerna i livet, vilket är fullkomligt rätt!

Men nu ska jag sova, kanske kolla lite One Tree Hill så jag blir tröttare.
Hoppas jag kan sova utan konstigheter inatt också, för igår natt hände det en läskig sak som jag inte vill ta nu,
Sov gott allesammans.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback