God morgon allesammans

Har ni sovit gott? Jag har sovit rätt ok, drömde om datorn inatt och om Robin <3 Hade helst av allt velat ha Robin bredvid mig om natten.

Hm, just nu sitter jag hemma själv och äter frukost, ska snart göra mig iordning och dra vidare till bussen. Har lång fotolektion så jag laddar batteriet till kameran, vilket jag glömt göra tidigare. Hm, sedan händer det inte så mycket i skolan idag, förutom provet/läxförhöret. Spännande kanske? Ska läsa lite till, måste i alla fall läsa mina anteckningar.

Efter skolan blir det förmodligen en fika på princess, mys pys. Fast det är inte säkert att Carro kan hänga med, tyvärr... :/ Vi får se hur det blir med den saken. Och ikväll blir det hemmalagad asiatisk mat, lax av något slag.
Ska förmodligen på fest också, men vi får se hur det blir där också. Jobbar ju imorgon och hela helgen, men börjar ju inte förrän 13 imorgon, så jag har ju sovmorgon.

Men nu ska jag kila vidare.
KRam kram och ha en bra dag idag.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback