Finns alltid något positivt i det negativa

Min dag har inte varit den bästa, snarare den värsta på vääldigt länge. Jag kunde inte sova inatt, för jag grät mig till sömns, därför drömde jag heller inga roliga drömmar, så jag hade inget att berätta. Varit ledsen och nere hela dagen och allt har i princip bara skitit sig, heela dagen! Den har verkligen varit helt fucked up!! men jag hoppas på att morgondagen blir helt annorlunda, en bra dag. En tröstar dag, med filmkväll och snacks. Ska tjocka mig tillsammans med Carro, imorgon ska jag trösäta!

Just nu känner jag ändå för att sitta uppe lääänge, väldigt länge. Men kan inte, ska vakna tidigt imorgon, hyfsat tidigt i alla fall. Vill bara sitta uppe hela natten och tänka, lyssna på Lars Eriksson och mysa med en kopp te under en filt. Skriva lite till, lägga huvudet mot mina knän och bara resa iväg i tanken.

Men ur allt detta negativt har jag ändå funnit lite positiva saker. Bl.a. så har jag sovmorgon på onsdagar, till kl. 12. Måndagar slutar jag tidigare och inte kl. 16.30, vilket är sköönt för tre långa dagar i rad, nej tack. Jag får ha Foto B och Grafisk Illustration utan krångel och jag behöver inte längre svära över Matematiken. Kommit på en lösning över hur jag ska klara matematiken också, för efter gymnasiet ska jag jobba ett år och kan då läsa på komvux istället, kvällskurser. vilket kommer passa mig helt perfekt! Då får jag min matematik C och har meriter för universitet.

Jag klarar detta, idag har bara varit en dålig dag.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var riktigt roligt. Har insats övning hela nästa helg. Fre-sön :)

2008-09-04 @ 23:12:24
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback