En Bild som får symbolisera mig idag!


Jaha, det är ju en bild på mig, jag vet. Men denna bild symboliserar mig idag också. För jaa, det är vad jag vill göra. Skrika högt som fan, helst i ansiktet på ragatan.. Slita sönder något eller bara slå sönder något! Aaah!! Kan inte ens skriva riktigt vad det är, för det känns bara som massa svammel. Och det är så otroligt mycket så det skulle inte kunna gå att skriva det, för då kan jag inte riktigt förklara som jag vill heller... Åååh, hon förstörde mig dag mer än den var innan..! Jag behövde inte det här!

Kommentarer
Postat av: Carolina

HELL YEAH!

FUCK THE SYSTEM TOTALLY!

2008-09-04 @ 17:50:16
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej tänkte kolla om du fått hjälp att fixa din blogg, jag skulle också vilja ha bilder och sådär på framsidan men ingen aning hur man gör. :)

2008-09-06 @ 00:21:17
URL: http://nathahalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback