En av de skummaste chillfesterna någonsin.

Ligger hemma i sängen nu, kom precis hem egentligen. Linus var snäll och följde mig hem, så det var trevligt. Har haft många trevliga samtal med honom ikväll, gällande arbetsliv, vuxenliv, flytta hemifrån, ekonomi, och resande. Det var väldigt trevligt. Började med att jag kom lite sent dit, Nico hade ringt och "skällt" ut mig för att jag inte dykt upp. Det var lite komiskt, så jag satt bara och skrattade, sedan klädde jag på mig och drog mig dit. Kändes lite skumt att vara där, jag var den enda som inte drack. Kände inte för det, dels för att jag inte hade något att blanda ut min vodka med och sedan för att jag jobbar imorgon och ska upp tidigt för att hinna med staden också.

Kom dit och då var bara Nico där med massa brudar.. Brudar mellan den sena årgången som 91-93or, vilket gjorde att det kändes ännu mer skumt. De satt där, alla kände varandra, jag kände ingen. Klev bara in och hälsade lite smått. Snackade med *Nico och sedan kom de andra killarna, äntligen någon jag kände.

Senare kom även en man på 45 år, någon som tydligen beter sig som en tonåring.. Tragiskt och skumt som fan, men han var där i alla fall. Kom fler folk senare också och jaa, jag kände inte en jäävel verkligen! Eller joo fyra stycken, de jag kallar för stigtomtapojkarna.

Drog hem tidigt, redan runt halv ett, kände att det blev sjukt tråkigt och jaa, festen var bara lam egentligen. Men jag skulle bjuda igen nästa helg då jag är själv. Får se vad som händer då.

Undrar hur min älskling mår också, han som är ute på krogen och röjer (utan pengar?) haha. Ingen som svarar på mobilen, och jag blir alltid orolig, eftersom det är i Södertälje. :(

Men nu är det dags att sova, kanske kollar något avsnitt av One Three Hill innan. Och såhär kan jag se ut innan jag ska sova, minus bh:n egentigen då, men kan ju inte visa mig här, haha!

Puss och god natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback