det väntade samtalet kom idag

Imorse tänkte jag att jag skulle upp kl halv åtta-åtta, men jag snoozade en timme istället, fram till halv nio. Ååh vad jag älskar att snooza, haha. Men precis innan min klocka skulle ringa den sista gången, så är det någon som ringer på mobilen. Dolt nummer, jag svarar ändå, har ju inga som helst problem med det. Och i andra änden luren är det en ung kvinna som svarar. Jävlar att jag ska ha så dålig mottagning i mitt rum. Vi ropade "Hallå?!" ett flertal gånger, tills jag satte igång högtalarna på mobilen och placerade den någonstans där jag hade mottagning. Hon var från fraktföretaget som skulle komma med min dator. Och nu har jag äääntligen fått besked! De kommer imorgon, runt kl 12.

Så frågar är ju nu, ska jag gå på Labben imorgon (som är rätt ointressant och vi verkar ändå inte göra så mycket) eller så åker jag hem efter sista lektionen, så jag är hemma runt kl. 12.30 och tar emot datorn? Vad hade ni gjort? Jag skulle inte få dåligt samvete om jag sket i NK heller så...

Kommentarer
Postat av: Robin

"Vi ropade?"

2008-09-17 @ 12:40:18
Postat av: Sofia

Visserligen så kommer det bara bli härligare om du vet att datorn ligger hemma och väntar på dig... Jag tycker att du ska labba med mig. :)

2008-09-17 @ 19:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback