Då var tidsplanen klar

Fan, vi är redan klara med tidsplanering och projektplaneringen. Vad ska vi göra nu då? haha, vi missade precis bussen hem, så nu får vi sitta här och vänta till halv fyra. Blir att läsa lite bloggar kanske, haha, jag kan ta och fixa en header? :O Oj oj, nee men det gör jag när jag kommer hem. Snabbare dator där.

Men tiden går ju så fort när man har roligt. Nu blir det till att leta lite roligt på nätet. Sitta och lyssna på skön musik och bara umgååås med Carro <3

kramer

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Vad tycker du om blogg.se startsida?

Jag tycker inte alls det nya blev bra, gillade det gamla och som tur är finns det "den gamla" på webblogg.se

2008-09-03 @ 14:39:45
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback