Äntligen hemma.

Nu är jag äntligen hemma, sitter i soffan och ska slå på tv:n alldeles strax, om jag inte kollar på One Tree Hill på datorn istället. Bredvid mig har jag två chokladrutor, snacka goott!! Ska vila lite också, är så sjukt trött. Gick inge vidare på läxförhöret, så jag skrev ett brev till läraren istället om varför jag inte kunde svara på frågorna.. Har ju som sagt haft fullt upp heela helgen!!

Efter skolan gick jag och Carro på stan, så jag testade skjortan som jag hade velat köpa, men den satt inte alls bra... Men sedan testade jag en polotröja/klänning som satt perfekt typ! Så den köpte jag, samt tjocka tights och ett par knästrumpor. Köper nog ett par svarta på torsdag också, mys mys,

Men nu ska jag luta mig tillbaka och sedan kolla på tv.

Hoppas ni haft en bra dag hittills.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: amanda

ok :P

2008-09-22 @ 19:12:11
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback