Äckligt trött..

Jag är så äckligt trött, känner att jag har så svårt att hålla ögonen uppe. Så jag ska gå och lägga mig nu faktiskt. Här och häpna, jag ska sova och klockan är inte ens elva. Men det gör mig ingenting, upp tidigt imorgon, duscha och läsa lite på läxan. Har fan inte haft tid att göra den, men men. Hetsplugga tillsammans med Carro på bussen imorgon.

Carro den lyckliga. ;) hahaha, sött sött! :D This will be perfect. <3

Men god natt till er alla, hoppas ni haft en trevlig helg och hoppas ni sover gott inatt.
 Kram kram.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hetspluggning på bussen is the shiet ;) haha



och jag den lyckliga;) naaw tack så mycket :D



2008-09-08 @ 06:10:40
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback