Usch för förkylningar

Sitter och har sjukt ont i armen, kan knappt röra högerarmen och det beror på att jag legat konstigt imorse, innan jag vaknade. och dessutom har jag blivit ännu mer förkyld, fan också! Det ska vara så typiskt när man har lov. Men jag förstår varför det blir så, man stressar som tusan när det är skola och arbete och så fort man är ledig och får slappna av, då kommer sjukdomarna.

Just nu sitter jag hemma hos pappa i Södertälje. Ska ta och äta lunch snart också. Tyvärr är inte Robin här, men han kommer tllbaka lite senare. För han är iväg på Bandyturnering med skolan, hoppas han har kul. Och när han är borta ska jag se till att plugga lite. Har med mig matteboken och laptopen, så jag ska plugga inför nationella omprov och sedan ska jag se till att skriva lite artiklar till projektarbetet. Jag känner för att göra det idag.

Men nu ska jag äta, är sjukt hungrig. Och sedan ska jag se till att göra goda Kaffe Latte, tills det att älsklingen kommer tillbaka. Mumsmums.

Ha en toppen dag idag, så skriver jag mer senare.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Uscha för att du har blivit mer förkyld! Så typiskt under lovet. Hoppas du kryar på dig och blir bättre!

Kram

2008-10-27 @ 13:53:56
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback