Trött, uttråkad och redigerar

Jag är så  sjukligt trött idag igen.. Vet inte vad det är med mig. Imorse kunde jag knappt vakna, så jag vaknade och gick upp ca 30 minuter innan jag skulle gå till bussen. Så det blev myskläder och osminkat ansikte, palla bry sig liksom!? Åt en liten frukost med en tallrik yoghurt endast, men det fick duga. Var för trött.

På bussen blev det lite plugg inför morgonens geografiprov, eftersom jag inte pluggade något igår och somnade istället. Och provet gick inte så dåligt som jag trodde, så förhoppningsvis får jag minst G. Förra provet hade jag inte heller pluggat, men då fick jag 27,5 av 31 poäng och känner mig väldigt stolt.

Har inte hänt så mycket mer, vektoriserade mig själv på GI, skitkul och jag ville inte sluta egentligen! Ska se om jag kanske har lite tid över till det imorgon då, eller på fredag. För sedan är det lov och jag skulle vilja bli klar innan lovet i alla fall, så jag inte tappt glöden över hur bra det går.

Nu är jag Gustav-vakt och ska se Ugly Betty om ca 20 minuter. Ska bara hjälpa Lottis att översätta ett mejl på spanska. Har suttit och redigerat lite bilder också, de får ni se snart.
Trevligt trevligt.

Kram kram


Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback