Time to bed.

JAg är så sjuuukt äckligt trött. Jag har inte ens slagit upp NK-boken, men har ialla fall pluggat lite för morgondagens religionsprov. Tur att det är ett fallprov då vi får ha anteckningar och boken med oss. Men imorgon måste jag råplugga NK, känner mig inte så peppad för det.

Och eftersom ajg ska lägga mig nu så orkar jag inte kolla klart på So you think you can dance. Därför var jag tvungen att kolla på nätet om vem som vinner, så vinnaren äär Joshua, vilket han förtjänar! Han är helt oskolad, självlärd och grym som faaan! underbart att han vinner! Fick inte berätta för mamma, men hon kommer i alla fall bli glad, eftersom han är hennes favorit.

Men nu är det Time for bed. Prov imorgon upp tidigt och duscha. Önskar jag fick sova med min babe inatt. Men det blir till helgen. <3

God natt allesammans, hoppas ni haft en bra dag och att ni sover gott.
Puss o kram,




Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback