Sugen på att flytta hemifrån

Suttit och kollat lite på Ikea efter möbler. Bygger upp en bild över hur jag ska ha det hemma när jag flyttar hemifrån. Fan vad jag är sugen alltså, få ta hand om precis allt själv! Känns galet att jag snart flyttar också egentligen, ska bara sluta gymnasiet, sedan så. :)

Så nu har jag kollat lite grejer till vardagsrummet, dekorationer och sängkläder. Har ju en bra säng nu som jag kommer ha med mig. Har dessutom kollat fondtapeter som jag vill ha i sovrummet. Men kanske målar något själv, wooh. Fast jaa, om det är hyreslägenhet så måste jag höra med hyresvärden föst. Men eftersom det ska vara något neutralt så kommer det säkert gå bra.

Fan vad jag är sugen på att flytta nu! Bygga upp ett eget liv, även fast jag redan börjat.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback