sovdags, träning imorgonbitti!

Nu är det dags för mig att sova, hyffsat tidigt i alla fall. Ska träna imorgonbitti, min morgonträning efter en stadig frukost. Känns riktigt bra. Blir simning i någon timme, själv tyvärr, men det gör mig ingenting heller. Bara jag får träna. Det blir lite plus i stegen också, har ju börjat med stegräknare. OCh det är något som gör mig mer motiverad för träning. Så nu börjar mitt nya mer sunda liv. Visst kan jag äta vad jag vill, så länge jag rör på mig. Och jag ska sluta "unna" mig saker, det är bara ett dåligt ord vi har. Vi ska kunna göra precis vad vi vill, men det gäller att kombinera.

Fast som sagt, nu ska jag sova. Sov gott med er. puss och kram



Robin <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

tråkig kurs och jag behöver inte poängen så pallar inte läsa mer än ja behöver. för ja e tröttt på skolan nu haha :P

2008-10-08 @ 18:32:49
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback