Sjukling till lovet

Kul att man ska bli sjuk innan lovet. Visst, min förkylning har inte brutit ut helt än, men det kommer säkert. För nu har jag ständigt ont i halsen, fryser hela tiden och världens huvudvärk, så jag borde inte sitta här, men hari nget att göra och jag har vilat massor nu. Sover jag mer kommer jag förmodligen inte kunna sova inatt heller :/

Jag får väl ladda upp lite bilder från helgen eller något också. Hm, skulle vilja ha illustrator hemma, så jag kunde fixa med vektoriseringen, vill bli klar med den imorgon. Men det ska ordnas. Kanske kan skriva en artikel också, till projektarbetet? Det låter nog bra, bara jag inte tänker på illamåendet, för då funkar ingenting.


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback