Ne, nu är jag klar för idag

Nu är jag trött och känner mig färdig för dagen. Dags att kila ned mot staden för Carro ska kolla en grej, sedan får jag förmodligen skjuts hem. Skönt det, för jag orkar nästan inte åka buss. Hoppas bara att det inte blir senare än halv fyra, för då tar jag fanimig bussen!

Men nu har jag skrivit klart artikeln, ska bara finslipa på ett bra slut, får mejla det till mig själv. Och ikväll blir det ännu mera plugg, bara plugga och äta något gott kanske? Är så oerhört sugen på bullar, får väl köpa på pressbyrån, mums mums. (jävla mens).

Men nu ska jag gå för dagen. Skriver mer ikväll. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Teresia

Sv: Ja, det har du rätt i! Det har jag aldrig tänkt på, haha.

2008-10-01 @ 19:41:58
URL: http://teresial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback