Min otursdag?

Jag tror fan att det är min otursdag idag, eller i alla fall på jobbet. Jag har slagit mig ett antal gånger, gått in i bänken m.m. Och så råkade jag pajja kassan, som vanligt känns det som? Nee, men den ska alltid krångla när jag sitter där. Och idag krånglade den genom att käka upp pengarna som folk betalade, de fick ingen växel tillbaka alltså. Men vi startade om kassan och jag tog den andra undertiden, sedan funkade den som den skulle.

Hm, senare efter den händelsen, dryga halvtimmen innan vi skulle stänga, kommer en gammal gubbe och ska handla. När han lägger upp mjölken på rullbandet så börjar den helt plötsligt spruta mjölk överallt! Blev värsta jävla fontänen och då hade den gått sönder mitt på paketet, så det var bara att lägga den ned så att det inte sprutade ut något. Galet, mjölk överallt..

Men det störde inte min dag, inget av det.. Jag gick hem, jag log hela vägen hem, studerat naturen och allt runt mig. Jag log hela vägen hem.

Sedan lagade jag en god och lätt middag. (lätt för magen då). Mumsmums, blir matlåda till imorgon.

Men nu ska jag nog lägga mig, kanske hinner skriva ett inlägg till. :)
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback