Lördag känns som söndag.

Sitter just nu hela famljen och kollar på Fantastic four, mer för att Gustav ville se lite med osss alla innan han ska sova. För senare ikväll blir det thrillerkväll eller något, får se vad som händer i alla fall. Känns som söndag också, för det har varit en riktig slappar dag och vi har inte gjort någonting alls egentligen. Var ute på en långpromenad, jag och Robin, var rätt skönt.

Igår var en riktigt lyckad kväll! Massa god mat och gott att dricka, var riktigt myspys. Fanns inget på tv heller, men vi slutade inte äta förrän klockan 21 ändå. Så vi kollade istället på VH1 där de hade "Boogie Night" och mamma satt och dansade och sjöng med till varenda 80-talhits som kom, förutom tre stycken(!).

Nee, men kvällen var som sagt riktigt lyckad, och så underbart att fira TRE fantastiska år med min älskade Robin! <3 Många fler hoppas jag på att det blir.

Nu vill jag mysa med min älskling, så ni får ha det så bra resten av kvällen!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback