Ligger på golvet och mobilen spelar

Eller, jag ligger inte riktigt, jag sitter bara väldigt konstigt, med laptopen i sängen och mobilen som spelar musik. Är tänkt att jag ska städa lite, men jag fastnade här en snabbis. Måste iaf bädda innan älsklingen kommer, och han är ju som sagt på g, hoppas jag! :)

Skolan har varit bra idag, på Fotot fixxade vi för bilderna som vi ska få publicerade i Nyköpings tidning. Hoppas mina kommer med, för jag är grymt nöjd med dem och de ser inte alls arrangerade ut! :) Wooh. Sedan har vi egentligen inte gjort så mycket faktiskt, knappt haft lektioner. Varit på Esteternas höstkonsert som var riktigt bra, fast jag hade svårt att förstå hela handlingen och så. Vet bara att en tjej dog och fördes till underjorden, hennes pojkvän skulle hämta henne därifrån eller något sådant. Resten var i princip helt oklart för mig. Men bra musik iaf!

Och efter konserten skulle vi ha geografi, men det drog ut på tiden, så vi missade det... SOM VANLIGT! Är trött på att missa geografin, det är så jävla kul och bra, men de lektionerna går alltid bort. :(

Men nu ska jag städa och sådär
Pusspuss och hoppas ni haft en bra dag hittills.

Kommentarer
Postat av: denise

Oh vad bra att du håller med mig om Geografin. Jag tycker Lowe är jättebra och man lär sig massa, sen är det ju dumt att det alltid är dom lektionerna som försvinner! :/

2008-10-18 @ 16:12:56
URL: http://latour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback