läser jag för mycket samtidigt? Ju

MMS

läser jag för mycket samtidigt? Just nu har jag iaf tre böcker jag ska läsa. En bok som vi bara ska ha till religion och filosofi, men som jag fastnade väldigt mycket för. Det var sofies värld. Den är riktigt bra, mycket filosofiskt, det jag gillar alltså. :-) Sedan lånade jag en bok på biblioteket, brott och straff, som jag ska läsa för svenska b. Var intresserad av andra böcker också, men de tar jag sedan. Och just nu ligger jag i sängen och ska läsa attraktionslagen, en bok jag fick låna av victor efter att vi pratat lite om det. Och eftersom jag har en aning om den lagen sedan tidigare, kommer jag läsa boken m nöje. Tack Victor. Nu ska jag läsa vidare. Puss puss


Kommentarer
Postat av: Cissi

Sofies värld är as bra!

Läste den typ för flera år sen..:)

2008-10-07 @ 12:34:41
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback