Kul fredagskväll..

här var det livat, verkligen.. Är så jävla trött alltså, förstår verkligen inte. Och huvudet värker, har gjort det i princip hela dagen. Har inte lust för något, samtidigt som jag vill göra något, röra på mig och komma ut. Men  vad fan ska man göra i Stigtomta en kväll som denna när jag ändå jobbar imorgon? Känns inge kul alls.

Hittills ikväll har jag inte gjort ett piss faktiskt.  När jag kom hem så la jag mig i soffan, kollade repriser från One Tree Hill, avsnitt som jag missat och inte hunnit kolla på datorn än. Skiitbra, efter det somnade jag, så runt fem halv sex sov jag djupt i soffan. Och jag vaknade inte förrän vid halv åtta.

Och nu sitter jag och Carro och snackar musik och sådär, haha. Det är iaf trevligt.

Får se vad som händer sedan, sova tidigt kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback