Jag saknar redan Robin

Min älskade Robin åkte hem för ett par timmar sedan.. Känns jobbigt och det är just därför jag hatar söndagar. Har fortfarande inte hört något om han kommit hem, och hans mobil är avstängd pga batteriet.. Blir lite orolig, för han borde vara hemma nu. Och jag vet inte heller om han hade pengar till buss. :/

Uääh vad jag saknar Robin, redan och det har inte ens gått mer än tre timmar.. galet ju, men jag är galen i honom och får aldrig nog, ärligt talat. <3 Vi har haft en underbar helg tillsammans och på fredag firar vi tre år och då blir det trerättersmiddag m.m. Mysigt som faan! <3<33.

Men nu ska jag sätta på lite te och sedan äta lite kvällsmat.
Puss o kram. Och hoppas ni haft en bra helg. jag har haft en toppenhelg och önskar att den inte skulle ta slut.

Kommentarer
Postat av: Denise

Usch! Jag hatar när man måste åka ifrån varandra!!

Min Robin drar till lumpen på måndag ochd et komemr ta minst 2 månader innan jag får träffa honom nästa gång, det är inte alls kul :S

haha, nästa år när ni har 4 år, ska ni ha en 4 rättermiddag då?

2008-10-20 @ 18:13:07
URL: http://latour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback