Heliga timmen i tv-soffan

Såg Ugly Betty för ca 30 minuter sedan och eftersom jag missade de fem första minuterna har jag istället kollat lite snabbt på nätet vad som hände. Späännande var det! Och fan vilket bra avsnitt. Ååh, Ugly Betty och Grey's Anatomy är heliga timmar på tv. Och eftersom de inte går i följd utan istället tisdag-onsdag, så har jag två timmar på två dagar som jag faktiskt sitter framför tv:n. Och jag missar inte ett avsnitt av de programmen, skulle jag göra det blir det till att se repris eller på nätet. Antingen eller, för jag måste se dem!

Och karaktären Gio är så underbar i Ugly Betty. <3 Woow, han är så go och snäll och helmysig. Plus i kanten att han är en superhet Latino också!

       

Men nu ska jag kolla One Tree Hill på datorn, ett avsnitt i alla fall. Fyy fan vad Tyler Hilton är heet! haha. :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback