Har nog blivit sjuk...

God morgon allesammans!

Här halvsitter/ligger jag i sängen, inte fullt påklädd, för byxorna fattas. Men snart så. Nyduschad och fräsch, fast jag känner mig inte speciellt fräsch. Kan inte öppna munnen riktigt, har så sjuukt ont i halsen, gör ont så fort jag sväljer. Inge skönt alls och jag tror jag blivit eller börjar bli sjuk. Halsen är förövrigt jättesvullen.

Idag blir det som sagt poesidag på Tessin och sedan ska jag simma. Mellan de två grejerna ska jag försöka komma till Folkan och fortsätta med vektoriseringen, skulle vara kul att pyssla med den. Kom dessutom på att jag kan arbeta med den på fredag också, då jag väntar på Robin, braa!!

Men nu ska jag klä på mig för att sedan äta frukost.

Puss o kram, ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback