Veckans to do;

Det är ju en ny vecka igen, känns lite jobbigt att tiden går så fort. Jag vill ha mer tid. Men här kommer en liten veckans to do.

  • Städa rummer.. (igen, för jag har fortfarande inte gjort det)
  • Försöka läsa ut Brott och Straff  (men jag är på god väg!)
  • Plugga lite matte
  • Träna
  • Skriva artiklar och få lite struktur för projektarbetet
  • Gå promenader
  • Åka till Södertälje
Jaa, nu har ju halva veckan gått egentligen, men lite av det ska jag väl klara av. Kommer ju en ny vecka snart också, sååå det finns kanske lite saker kvar till den veckan också. Som att städa rummet? haha

Men nu börjar vi om fem minuter, dags att kila igen.
Ha en toppendag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback