Vattenbrist i hemmet.

Sitter hemma nu, ska sova alldeles strax, bara ladda upp en bild till här. Och jag sitter och är sjukt törstig och trött. Men grejen är att jag inte kan dricka vatten. För vi har typ inge vatten. Eller det vattnet vi har, är alldeles grumligt och grått och vi vet inte vad som har hänt. Förmodligen är det pga vattenröret som hade gått sönder igår, och som de skulle fixa idag. Men aah, får se om jag har något vatten i rummet. För detta smakar inge bra! :O

Åt sushi idag också, mycket gott! Delade på familjesushi med mamma, 31 bitar! For iväg och tränade ett tag runt fem, mådde bättre då. Tur tur. Men efter sushin och sådär när man kommit hem och landat. Så började jag må skitdåligt (bokstavligt talat). Men mår btätre nu, aja får se vad som händer imorgon.

Vi ska ju kolla på skolbio, trevlans! :) Undrar om jag ska ha med mig något, tror inte det. Och sedan slutar vi kl. 12. Och då kanske jag sitter kvar en stund eller går på stan, vi får se vad som händer.

Men nu ska jag i alla fall sova, försöka få tag på lite vatten också.
Hoppas ni haft en bra dag.
Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback