Vår lärare är världens snällaste

Har rast till 13.50, tror jag. Vi har precis haft svenska där ett par stycken fått ha sitt muntliga nationella tal. De var sjukt bra och jaa, nu vet jag verkligen inte vad jag ska prata om när det är min tur om två veckor. Alla var sjukt nervösa och skakade och sådant, men sedan när de talade så var det inget som märktes. det var riktigt niice. Men efter att alla var klara, så föreslog vår lärare/mentor att några skulle gå och köpa glass till klassen. Jag fick följa med Rasmus och Adam ut på uppdraget, eftersom jag var tvungen att hjälpa till pga att vi är några som är laktosintoleranta.

Och glass fick vi, och gott var det. För vi har världens bästa lärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback