segt på bloggfronten idag

Idag har jg inte bloggat något alls. Men det gör inte så mycket, för jag har gjort annat. Varit i skolan bl.a. och när jag kom hem så sov jag någon/några timmar. Och har sedan kl. 18 varit barnvakt åt min lillelillebror. Så vi har bara myst och haft det trevlans. Blev lite kvällsfika, spelat spel och sådant, hihi.

Pratar med älsklingen också, och imorgon kommer han hiit. Känns underbart! <3 Intre träffat honom på två veckor nu och skulle bli tokig om jag inte fick träffa honom nu. Är redan tokig, pga distansen, men snart är det förhoppningsvis över med det.

Men nu ska jag ta och skriva ledaren, så jag blir klar med den och sedan ska jag sätta igång och sammanställa mitt tal, wooho. :) Har inte städat helt på rummet, men lite i alla fall.

Puss o kraam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback