Nu vet jag!

Sitter i sängen för tillfället. Har pratat med min älskling och en vän i tele. Mycket trevligt. Jag och babe pratar lägenheter, småkikar lite också. Längtar till en egen bostad som faan, tänk så underbart det skulle vara! <3 Men snart så, då är allt klart.

Idag har det inte hänt så mycket. Första lektionen hade vi grafisk kommunikationsprov gällande illustrator. Det gick bra tror jag. han nästan med alla övningar, var bara en grej i slutet som jag inte hann med på den sista, VG-MVG övningen, men annars så. Och så lyssnade vi på talarna i svB. Blev bara mer nervös över vad jag ska snacka om nästa måndag. Men nu har jag kommit på ämnet, så jag ska skriva ett pm och ett tal osm jag ska öva på. Tror det kommer kunna bli skitbra!

Hum hum, kom hem rätt tidigt, kändes skönt. Så jag gick och lade mig en stund innan maten, för att jag var så trött. Och det behövdes verkligen. Vaknade, åt jättegod vegopytt och sedan gick familjen på en promenad. Så jag busade massor med lillebror, han är för jäävla söt alltså! Skrämde skiten ur mig gjorde han också. Gick ned till ICA också för att handla lite, och sedan gick vi hem.

På g hem såg vi bilar som åkte vääldigt sakta vid ICA. Vi hade också mött tre killar i tolvårsåldern kanske. De hade slängt stora pinnar och grejer på vägen, sådant som skulle kunna orsaka trafikolyckor. Så jag och mamma sprang upp och plockade bort allt. Jävla ungar!! Det är ju inte ens bus längre, utan idag ska man förstöra för andra istället.

Efter en god och frisk promenad kunde jag sätta mig ned och plugga och få in saker i huvudet. Så jag satt, med laptop, texthäfte, matteböcker och musik runt om mig. Pluggade lite granna, läste ut texthäftet för svenskan, så imorgon ska jag strycka under. Pluggade matte och sedan såg jag på CSI som idag var väldigt spännande.

Det är i princip vad som hänt idag, en lite lång sammanfattning kanske. Varit på väärsta flumhumöret också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback