No stress

God morgon, eller förmiddag kanskej ag ska säga. Inte många vakna nu verkar det som, har typ bara två personer på min msn-lista som är vakna, haha. IDag är jag seg, eller mitt humör är segt, jag har huvudvärk och ont i kroppen. Uääh. Och så ska jag sitta i kassan i fem timmar. Men men, det gör inte så mycket, för det är ändå inte så lång tid. Undrar vad jag ska hitta på ikväll då? Måste göra något i alla fall. Får plugga lite matte, I guess.

Hm, jao. Fick reda på en inte så rolig grej igår kväll också, innan jag somnade. Jag hoppas att allt löser sig bara. <3

Just nu lyssnar jag på Laurent Wolf - No Stress. Den är riktigt bra, och får passa in på denna sega humörs-dag.



Nu är det bara att invänta arbete d¨¨, börjar om 2½ timme.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback