mysigt med regn

Ligger som sagt i sängen, radion är igång, har laptopen i knät. Tänker på min älskling och familj och vännerna runt om mig. Fan vad jag är lyckligt lottad egentligen. <3 Jag stortrivs med mitt liv och det är inget jag tänker slänga bort, faktiskt! Ska se till att ta tag i saker nu.

Ligger och lyssnar på regnet också. Spöregnar ute och det låter som fan mot mitt plåttak som jag har till rummet. Men det gör inget, för jag tycker det är mysigt. När det lyser in från gatulycktorna och sådär.

Imorgon ska jag och Robin kolla lägenheter. Sedan ska jag åka och käka lunch med en vän också. Så han plockar upp mig och så får vi se var vi hamnar. Ska bli trevligt. Lite prt och sådär, det är skönt. Sedan har jag låååångt hål och lång lektion med grafisk illustration. Får inte glömma mina vindruvor jag ska ha med mig. <3

Men nu ska jag sova. hoppas ni sover gott!
God natt och puss puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback