Mmm, mums!

Nu har vi ätit klart, och jag valde något nytt för en gångs skull. Det fick bli kycklingspett med jordnötssås, något som var ganska gott men inte bra för min kropp. Jag tål nog inte jordnötter och jag har inte velat inse det förut, men nu tror jag att det är sant. Jag sitter och hostar, halsen kliar och läpparna svider.. Tungan kliade som fan och jag  vet inte om den svällde upp.. Så jag ska nog sluta äta jordnötter. Och hmm, kyckligen var rätt ok.. det enda som var riktigt gott var riset, älskar riiis! Med soja.

Men nu ska jag fortsätta skriva, sedan åker väl jag och Carro hem med kvart över två bussen, förhoppningsvis så är det snälla busstanten som kör. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback