Lite sent idag, tror jag.

Ligger i sängen, eller la mig precis egentligen. Kom hem för mindre än en halvtimme sedan. Men jag har inte festat eller något sådant, haha. Ne, utan bättre. Var hemma hos en vän, vi kollade på film, drack julmust (inte druckit på år och dar!) och käkade lite gott till. Vi såg The Game som gick på tv, det var riktigt bra. Men skum som fan. Tänk om något sådant skulle hända på riktigt!! Allt är iscensatt, se den i alla fall. :)

Innan det var vi hos mig en snabbis, och lirade kort och drack kaffe/te. Men det var bara tills familjen kom hem igen och till det att filmen började. De kom iaf hem från min morbror och familjen där. Jag hade också varit där, käkat och suttit och umgåtts. Kom dit efter jobbet, så jag var lite senare än de andra. Men vi hade iaf sjukt trevligt och vi skrattar alltid så vi gråter när vi är hos dem! <3 Vilket jag behövde nu.

Jobbet gick bra, var lite segt och sådär. Men det gjorde inte så mycket. ska ju jobba imorgon med (idag egentligen) och börjar kl. 10.30, så jag borde ha lagt mig för länge sedan. Fast det spelar ingen roll, har fått tänka på massa annat istället, och det känns grymt skönt..

Men nu är det dags att sova
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback