Kind of jobbig dag?

Dagen har inte varit den bästa, skulle jag säga. Vaknade tidigt imorse, runt åtta, och då hade jag lagt mig runt halv två inatt och somnat strax där efter. Inte tillräckligt med sömn för mig inte. Men det gjorde ingenting, för jag hade en jättetrevlig kväll med vännen i alla fall. <3

Men som sagt, vaknade, åt för lite frukost och sedan cyklade jag iväg till jobbet. Det snöade och var kallt, samt haalt som fan! Segt på jobbet också, inte speciellt mycket kunder, ovanligt lite kunder hade vi precis då vi öppnat. Brukar alltid storma in folk då, men inte idag. Fast det gjorde inget. Har fått göra lite annat också, än att bara sitta i kassan. Något som är otroligt skönt när man jobbar med C. Ibland var det lite segt på jobbet dock , men vafan!

Kom hem , och åkte iväg för att duscha. Vi har ju som sagt ingen dusch hemma, eftersom vi bygger om badrummet. (pga byggfusk). Men snart har vi ett ännu nyare och fräschare badrum, hot hot. ;)

Suttit hemma och inte gjort så mycket. Eller jag har redigerat sjukt mycket bilder, och fixat Jontes blogg. checka här.

Men nu ska jag slänga upp lite bilder från i fredags på DAVE och de andra, men orkar inte redigera alla bilder än, tar jag en annan dag. Har en till bloggdesign att göra också, en ny beställning alltså. Härligt härligt.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback