Hela min dag har varit åt helvete..

Från det att jag vaknade har min dag i princip varit åt helvete.. Eller egentligen inte, för det började bra. Jag kände mig redo för talet och sådär. Jag var redo och jag hade det mesta i huvudet. Allt kändes så bra.. När jag kommer till skolan, det är då det börjar, det är då min dag av helvete drar igång..

Ingenting har funkat idag, och min dag har varit helt förstörd.. Talet gick åt helvete.. jag kunde inte läsa på pappret som jag hade som stöd, jag såg ingenting.. Det enda jag hörde var folk som viskade, eller gjorde något annat under mitt tal. Det gick åt helvete! och jag blir så sjukt ledsen... just för det och det där andra.. Varför ska jag ens öppna min mun? Jag bara svamlar en massa skit, bara massa ordbajs helt enkelt. Jag fattar inte heller, eller så går det lite trögare bara. Aja, alla andra gjorde ett sjukt bra tal, bl.a. Victor, Artem och Julia, de var grymma. Applåder till dem..!

Dagen fortsatte inte bättre heller, huvudvärk och illamående kröp sig på.. En jobbigt trötthet tog över också. Gick en snabbis på stan, för att kolla lite innan bussen gick.. Mina kängor som jag ville ha, fanns inte kvar.. Och jag var redan arg så det gjorde ju inte mig på bättre humör direkt.

Åkte hem och surade istället.. försökte plugga, var tyst resten av kvällen.. Men sedan räddade Kalle Haglund mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback