det skulle vara bra och smart..

Tanken var att jag ville skriva ett bra, intressant inlägg om USAvalet. Jag har klurat hela dagen, men jag ville inte bara ha massa egna tankar kring det, utan jag vill ha ren konkret fakta också! Jag vill ha fakta som berör och sådant. Och nu när jag kanske har något inne i huvudet... så orkar jag faktiskt inte blogga mer.Jag är trött och ska sova, ska upp runt sex imorgonbitti, så jag behöver sömn.

Men jag är glad, jag är så jävla glad över att Obama vann.
Tänk om folk har för höga förväntningar då? Tänk om han inte kan uppfylla allas förväntningar!? Vad händer då?
Visst, han skulle inte kunna uppfylla ALLAs förväntningar ändå..
Men jag tror och vet att han kommer fixa det. :)

Imorgon slutar vi tolv, då blire fika m Carro.:)
Nu ska jag sova. pusss o god natt.

Marcela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback