Äntligen är jag klar, och sjukt nöjd!

Satt precis och gjorde klart vektoriseringen av mig själv. Suttit nu och pillar på massa jävla detaljer, men nu är allt äntligen klart och jag är helnöjd med slutresultatet! Har gjort allt preis helt själv, så jaa vad tycks? =) Ser det ut som jag? För bredvid är orginalbilden också, så ni ser hur det såg ut innan. Och jag har ju förändrats en hel del på ca ett år. Har förstorat upp de fina små detaljerna också, som ögat t.ex. :)

Snart börjat Grafisk Illustration också, härligt. Ska nog göra en clown eller något, haha. Eller så kollar jag lite tutorials och ser om jag hittar något intressant. Har haft hål nu sedan kl. 11.15 ungefär, inte kuul. haha.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: - LSW -

snyggt gjort! :)

2008-12-12 @ 21:45:23
URL: http://missawesomeness.webblogg.se/
Postat av: Marre (;

Vart ju jättefint :D

2009-03-03 @ 18:24:51
URL: http://jordgubbssoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback