Vattenpipa två gånger på en dag.

Blev en mysig kväll ikväll.
Först efter skolan cyklade jag till gamla tennisbanan och mötte Carro.
Vi rökte vattenpipa, drack cider och käkade chips.
Mysigt som fan och solen brände på.
Sedan blev vi trötta och illamående och var jättehungriga, så vi åkte hem til lvar och en och åt middag.
Efter det bar det av ut igen, då med min bror Alexander.
Rökte vattenpipa, chillade till musik och bara sooftade i solnedgången.
Önskar att Robin var där, så jag fick värma mig hos honom. <3
Saknar honom så otroligt mycket..
Men nu är det bara en vecka kvar, äntligen!!

Nu ska jag och bror kolla film, puss och kram. <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack för en jättetrevlig kväll! :D

2008-05-10 @ 15:39:51
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback