Vad har det varit med folk?

Alltså, jaa, fan vad skumma folk har varit denna vecka.

Varje gång (nästan), när jag har hälsat eller sagt något till någon,
har de bara passerat mig och inte ens tittat eller hälsat tillbaka.
Även fast jag vinkat och pratat högt och tydligt så har de bara passerat, som om de såg igenom mig.
Det var inte bara idag C, utan det har hänt flera gånger denna vecka.
Ajaa, skumt skumt.
Tänk om jag bara är på låtsas egentligen?
Och bara mina nära och kära typ har en fantasiMarcela. hahahaha.
Nee men , jag baara skojar.

Jaa, och Robin kommer nu tillslut.
Fan vad bra, saknar honom så jävla mycket.
Och imorgon blire förmodligen krogen, men först blir det nog Betonggalan, så Endogamia.
Robin ville se dem, haha. JAg med förstås!

Men jaa, snart ska jag ta bussen till stan, möta Robin och sedan åka hem.
Jag är gull, hihi.
Men min babe är gulligare! <3

Aja, skriver senare.
Har Dagens MusikFavorit på G också! <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Såg dig verkligen inte :( var de när ja gick genom tessin eller på stan? faan. känns som om ja glömmer allt viktigt nu, till och med att hälsa. shit..

2008-05-23 @ 19:55:01
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback